Noutăți

AutoItalia Group lansează REVIZIA LA PACHET AUTOITALIA a lansat un nou produs post vanzare dedicat autovehiculelor marca Fiat, Fiat Professional, Alfa Romeo și Jeep. Intitulat Combo-Pack, noul produs reuneşte într-un ambalaj personalizat toate elementele necesare realizării unei revizii curente. Combo-Pack este realizat în funcţie de modelul şi de tipul de motorizare al autovehiculului şi vine astfel, în întâmpinarea tuturor nevoilor clientului, asigurând un set de  beneficii majore printre care:
Auto Italia lansează Pachetele de filtre Alfa Romeo 147 și Alfa Romeo 156. Pachetele de filtre reunesc toate filtrele de origine Mopar necesare realizării unei revizii curente, ținând cont de particularitățile autovehiculului. Pachetele de filtre pot fi achizitionate online de pe https://moparstore.autoitalia.ro  și din rețeaua autorizată Alfa Romeo.
Este plăcut să te poți bucura de orice drum în confortul mașinii tale! Și stim sigur că ai o tonă de amintiri frumoase din toti acești ani în care ți-a fost alături. Sărbătorim la dublu fiecare an adaugat la mașina ta. Mai mulți ani, mai mare discountul! Calculează-ți singur reducerea de care beneficiezi în unitățile service Auto Italia Vest și Auto Italia Colentina și vino să sărbătorești împreună cu noi vârsta mașinii tale!
Începând cu luna octombrie, AUTO ITALIA lansează magazinul online de piese de schimb auto, accesorii de origine și merchandising pentru brandurile Fiat, Fiat Professional, Jeep, Alfa Romeo şi Abarth.
Auto Italia și CAESAR Concierge au lansat în România noul Fiat 500 Riva, o capodoperă a colaborării dintre două mărci emblematice în industria auto și a iahturilor de lux. Evenimentul de lansare a avut loc la standul Auto Italia de la Salonul Auto București și Accesorii, organizat la Romaero. Fiat 500 Riva a fost expus alături de un exemplar Riva Ariston din 1968.
Fullback marchează încă un punct în dezvoltarea mărcii Fiat, care, începând din anul 1901, s-a dedicat fiabilității și inovației. Noul Fullback este lansat sub umbrela Fiat Professional, gamă care beneficiază de o reputație excelentă în segmentul autovehiculelor comerciale ușoare. Noul model Fiat atacă segmentul pick-up-urilor medii, un segment care anul trecut a înregistrat 23% din totalul vânzărilor LCV din regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa). Și nu sunt puține caracteristicile care îi promit un rol important în clasa lui.

Pages