Cu un total de 7 mărci în portofoliu, Auto Italia va avea reputaţia de a fi importatorul de autovehicule din România cu cea mai amplă reprezentare, ale cărui produse și servicii acoperă toate segmentele pieței și toate cerințele clienților. Totodată, Auto Italia se angajează în dezvoltarea relațiilor de succes cu angajații, furnizorii și partenerii său. Succesul lor întăreşte, totodată, și succesul Auto Italia.
VALORI
În relaţiile de afaceri, echipa Auto Italia a promovat principiile şi valorile unui „honest business”, străduindu-se să obţină de fiecare dată un parteneriat comercial de tip "win-win" cu partenerii şi clienţii săi.
Ca importator al mărcilor produse de FCA, compania Auto Italia este ataşată conceptului de dezvoltare a mobilităţii durabile şi reducerea impactului asupra mediului şi societăţii, în ceea ce priveşte eficienţa combustibilului, zgomotele şi emisiile de noxe, precum şi gradul de recuperare a vehiculelor comercializate. De asemenea, ca membru activ al comunităţii locale, prin programul de răspundere socială corporatistă (CSR), a înţeles să direcţioneze o parte din veniturile sale înapoi către societate, pentru rezolvarea unor probleme sociale.
Ca echipă, noi recunoaştem şi împărtăşim cu partenerii noştri următoarele valori:
- PROFESIONALISMUL
- RESPONSABILITATEA
- DEDICAŢIA
- INIŢIATIVA
- ORIENTAREA SPRE SUCCES
- RESPECTUL PENTRU CEI DIN JUR
- ONESTITATEA
- LOIALITATEA
- TRANSPARENŢA
- PERSEVERENŢA
Pentru Auto Italia, cea mai importantă valoare este însăși Echipa Auto Italia.