REŢEAUA NAŢIONALĂ
Auto Italia este importatorul oficial în România al brandurilor italiene Fiat, Alfa Romeo, Jeep, Fiat Professional, Abarth și Maserati, încă din anul 1993. Prin investiţii proprii dar şi prin contracte încheiate cu alţi antreprenori, Auto Italia Group a realizat o reţea naţională de 33 centre integrate de servicii de vânzare şi post-vânzare. Auto Italia pune în aplicare planurile de dezvoltare la care lucrează de câțiva ani și investește sume impresionante menite să extindă numărul reprezentanțelor.
Începând cu anul 2018 a fost implementat unul dintre cele mai ambițioase proiecte, Auto Italia Vest. Acesta funcționează sub forma unui centru de servicii integrat, beneficiind de un showroom construit după cele mai înalte standarde, pentru a se alinia cerințelor FCA specifice brandurilor Jeep, Alfa Romeo, Fiat și Fiat Professional. Compania a extins și partea de service auto existentă pe Platforma din Vest, rezultatul fiind o unitate echipată cu tehnologie de ultimă generație, ce respectă standardele internaționale în domeniu, find adaptată pentru a deservi și clienții brandului exclusivist, Maserati. Fostul Auto Italia Bujoreni a fost relocat pe noua platformă, iar acum, în casă nouă, se bucură de o suprafață totală de 15.000 mp, devenind astfel, o platformă integrată, modernă și full service pentru automobilele pe care importatorul le comercializează. Investiția a avut ca premisă crearea unui centru integrat, reușind să implementeze pe un teren adiacent, de 40.000 mp, noua platformă logistcă, recent mutată din Blvd. Timișoara, și care acum poate cuprinde până la 1600 de autoturisme. Platforma Vest este situată într-un punct de legătură al infrastructurii din capitală, oferind un acces facil atât transportatorilor, cât și clienților. Auto Italia a completat funcționalitatea Platformei din Vest, prin dotarea acesteia cu un depozit național de piese, ce va facilita comenzile service-urilor proprii și cele ale dealeri-lor. Managementul AIT a investit aproape 1.6 mil Euro pentru a face posibilă dezvoltarea noului centru la standardele de brand impuse de producător, respectând cerințele de imagine pentru Jeep, Alfa Romeo, Fiat și Fiat Professional, pentru acesta din urmă, pregătind o zonă outdoor unde autoutilitarele vor fi expuse în condiții optime.
Reţeaua naţională de concesionari Auto Italia Group oferă premisele unor servicii de un înalt nivel de profesionalism, calitate şi operativitate, pentru asigurarea satisfacţiei clienţilor, precum şi a profitabilităţii afacerilor Companiei Auto Italia Group şi partenerilor săi.
Autoitalia Group s-a preocupat în permanenţă să menţină o relaţie profesională excelentă cu partenerii şi clienţii săi, asigurând satisfacţia succesului de ambele părţi. Ofertele de servicii de vânzare şi post-vânzare au fost în permanenţă adaptate şi personalizate în relaţie directă cu cerinţele, dorinţele şi posibilităţile clienţilor, ţinând cont şi de condiţiile pieţei din România. Astfel, Auto Italia a dezvoltat o divizie de second hand, pentru a satisfice cerereile clienților din piață, a menținut un nivel ridicat in comercializarea mărcilor din portofoliu, a susținut dezvoltarea la cele mai înalte standarde a centrelor de service, și lucrează continuu la adaptarea cerințelor pieței auto, comercializarea, promovarea și susținerea autovehiculelor electrice. Această abordare a făcut ca în portofoliul Auto Italia Group să se afle clienţi şi parteneri strategici.
STRATEGIA PERIOADEI URMĂTOARE
În viziunea acţionariatului Auto Italia Group, activitatea va fi orientată spre îndeplinirea următoarelor obiective:
- Axarea pe comercializarea, prezentarea și promovarea vehiculelor electrice.
- O atenție sporită pregătirii personalului și a bazei de clienți pentru adaptarea la cerințele noii piețe auto ce vizează electrificarea.
- Întărirea imaginii şi creşterea cotei de piaţă a mărcilor aflate în portofoliul companiei.
- Creşterea prezenţei şi eficienţei activităţii dealerilor, precum şi a cotei de piaţă a mărcilor din portofoliu, pe piaţa locală.
- Aplicarea unor strategii concertate, active, agresive de ofertare şi execuţie a serviciilor de vânzare şi post-vânzare, centrate pe nevoile, dorinţele şi aşteptările clienţilor.
- Perfecţionarea continuă şi eficientizarea activităţii personalului din Auto Italia Group şi din Reţeaua Naţională de Concesionari.
- Dezvoltarea rețelei companiei noastre va avea în vedere satisfacerea cerințele din ce în ce mai crescute ale clienților, tocmai pentru a adapta permanent calitatea serviciilor, din perspectiva evoluției industriei auto.