Autoitalia Group începe comercializarea mărcii Jeep

Când Fiat Group a preluat în iunie 2009 grupul american Chrysler, a inclus în portofoliul sau european nu numai o gamă de noi modele ci şi una dintre mărcile auto cele mai încărcate de istorie, adrenalină şi emoţie din întreagă lume, deschizând o nouă etapă pentru marca al cărei nume, Jeep, provine, deloc surprinzător, din sintagma “general purposes”.  

Conform unuia dintre reporterii de război ce au documentat contribuţia remarcabilă a mărcii la anduranţă şi victoria aliaţilor, Jeep “…făcea de toate. Ajungea oriunde. Era loial ca un câine, puternic ca un măgar şi agil ca o capra. Cară constant de două ori mai mult decât era proiectat să o facă şi totuşi mergea mai departe”. 

Ca marca, Jeep a luat naştere în urmă cu 70 de ani când armata S.U.A a solicitat crearea unui automobil modern, cu totul special, care să servească celor mai diverse scopuri în cele mai neprietenoase condiţii. Pe 15 iulie 1941 a fost produs astfel primul Jeep 4x4, un vehicul militar numit Willys Overland, devenit în scurt timp un adevart erou al celui de-al doilea Război Mondial atât datorită robustetii şi versatilităţii uimitoare dar şi datorită legăturilor emoţionale care s-au creat atunci între soldaţi şi jeep’urile pe care le conduceau. 

Ca efect, în 1945 a început producţia de serie a primului autovehicul Jeep pentru uz civil, considerat de altfel şi primul off roader modern din industria auto. În 1963, prin lansarea lui Jeep Wagoneer, Jeep a inventat şi segmentul SUV premium, adăugând elegantă şi stil unor maşini capabile de aproape orice şi schimbând astfel pentru totdeauna cursul industriei de profil şi al modalităţii în care un automobil poate aborda provocările din natură. 

Sinonim cu libertatea, ca stare de spirit, şi cu determinarea individuală de a depăşi obstacole şi de a te bucură de aventură cu încredere şi fără constrângeri tehnice, Jeep a vândut până în prezent peste 15 milioane de unităţi, 6 milioane fiind încă active pe cele mai diverse drumuri, din întreagă lume. 

Alianţa cu Fiat Group nu a adus mărcii doar avantaje strategice ci, aşa cum era de aşteptat, şi unele de ordin tehnic ce se materializează prin intorducerea de noi platforme, noi tehnologii şi o calitate generală a maşinilor până în cele mai mici detalii, conform aşteptărilor europene. Noul Jeep Grand Cherokee este cel mai bun exemplu în acest sens, fiind primul model Jeep echipat cu un motor turbo diesel de 3.0 litri cu tehnologie Multijet ÎI. 

AutoItalia Group, reprezentant oficial al mărcii Jeep în România 

Ca reprezentant oficial al mărcii în România, AutoItalia Group începe din această toamnă comercializarea gamei Jeep asigurând, în acelaşi timp, întreagă gamă de servicii post-vânzare atât pentru noile modele cât şi pentru cele existente deja pe piaţă. Reţeaua de concesionări a mărcii Jeep, aflată în continuă dezvoltare, cuprinde în prezent 7 showroom-uri: 3 în Bucureşti (Jeep AutoItalia City Gates, AutoItalia Colentina şi AutoPerugia 1 Decembrie), Constanţa, Iaşi, Cluj şi Piteşti. 

Alături de partenerul sau tradiţional, Impuls Leasing, AutoItalia Group propune şi o oferta financiară specială ce constă într-un avans minim de 30% şi 0% dobânda reală pe o perioada de un an. Oferta intră în vigoare la 1 Octombrie şi este valabilă până la 31 decembrie 2011. 

Gama Jeep 

Jeep Compass, un SUV compact ce înglobează o serie de tehnologii de ultima ora şi combină caracteristicile specifice segmentului cu performanţă, manevrabilitatea, consumul şi preţul unui autoturism de clasa C. Cu alte cuvinte, un crossover ce aduce valorile Jeep mai aproape de public, de mediul urban. Jeep Compass este echipat cu noul motor de 2.2 litri turbo diesel de 163 CP şi respectiv 136 CP. Modelul dispune de sistemul de tracţiune integrală Freedom Drive I dar şi de noi mecanisme de direcţie şi suspensie. Pentru prima oară în Europa modelul dispune acum şi de transmisia 4x2. Versiunile de echipare sunt Sport şi Limited iar preţul special de lansare porneşte de la 25 950 Euro, TVA inclus. 

Jeep Grand Cherokee, a patra generaţie a modelului ce a inventat conceptul de Full-size Luxury SUV, a fost în totalitate regândit pentru lansarea europeană atât în ceea ce priveşte exteriorul cât şi detaliile de interior. Nouă generaţie Grand Cherokee este echipată cu sistemul de suspensie pneumatic Quadra Lift şi controlul tracţiunii Select Terrain, cu cinci setări, pentru a garanta performanţă on şi off road: Auto, Sand/Mud, Sport, Snow şi Rock. Noul model este echipat printre altele cu un motor dezvoltat recent de Fiat Powertrain, un turbo diesel V6 3.0 litri cu injectoare de 1.800 de bari şi tehnologie Multijet ÎI. Motorul dezvoltă o putere de 241 de CP şi respectiv de 190 CP. Nivelurile de echipare sunt Laredo, Limited şi Overland iar preţul porneşte de la 43.000 Euro cu TVA . 

Jeep Wrangler şi Jeep Wrangler Unlimited - modelul icon al mărcii americane propune un design interior îmbunătăţit, cu materiale de calitate superioară şi o mai bună ergonomie. Este pus în mişcare de noul motor turbo diesel 2.8 litri de 200 CP şi dispune de sistemul Start&Stop pentru o mai eficientă economisire a combustibilului. Capacităţile off road sunt întărite de sistemele 4x4 Command Trac şi Rock Trac, garantate de existenţa diferentialelor blocante faţă/spate. Cele trei configuraţii disponibile sunt Sport, Sahara şi Rubicon iar preţul porneşte de la 31.500 Euro cu TVA.

Tags: