Universul AutoItalia este unul al mobilității, potrivit stilului tău: de la o mașină chic de oraș, precum Fiat 500, la eleganța sportivă Alfa Romeo, plăcerea libertății Jeep, performanța Maserati, până utilitatea unui van Fiat Professional.
Noutăți
-
... (Array, 13 elements)
-
body (Array, 16 elements)
-
#theme (String, 5 characters ) field
-
#weight (String, 1 characters ) 1
-
#title (String, 4 characters ) Body
-
#access (Boolean) TRUE
-
#label_display (String, 6 characters ) hidden
-
#view_mode (String, 4 characters ) full
-
#language (String, 3 characters ) und
-
#field_name (String, 4 characters ) body
-
#field_type (String, 17 characters ) text_with_summary
-
#field_translatable (String, 1 characters ) 0
-
#entity_type (String, 4 characters ) node
-
#bundle (String, 7 characters ) article
-
#object (Object) stdClass
-
vid (String, 3 characters ) 277
-
uid (String, 3 characters ) 527
-
title (String, 103 characters ) Alfa Romeo, sponsor oficial pentru Luna Rossa. ...
-
Alfa Romeo, sponsor oficial pentru Luna Rossa. Împreună pentru cea de-a 38-a ediție a Cupei Americii
-
-
log (String, 0 characters )
-
status (String, 1 characters ) 1
-
comment (String, 1 characters ) 0
-
promote (String, 1 characters ) 0
-
sticky (String, 1 characters ) 0
-
vuuid (String, 36 characters ) 57e654f2-65b8-4aa5-a4aa-e72229b620ea
-
nid (String, 3 characters ) 277
-
type (String, 7 characters ) article
-
language (String, 2 characters ) ro
-
created (String, 10 characters ) 1750233929
-
changed (String, 10 characters ) 1750233929
-
tnid (String, 1 characters ) 0
-
translate (String, 1 characters ) 0
-
uuid (String, 36 characters ) 0b671aa0-b710-4d76-80da-079293af9dde
-
revision_timestamp (String, 10 characters ) 1750233929
-
revision_uid (String, 3 characters ) 527
-
body (Array, 1 element)
-
und (Array, 1 element)
-
0 (Array, 5 elements)
-
value (String, 7005 characters ) <ul> <li><strong>Alfa Romeo anunță partener...
-
<ul> <li><strong>Alfa Romeo anunță parteneriatul cu Luna Rossa, excelența sportului nautic italian; cele două branduri vor face față provocării celei de-a 38-a ediții a Cupei Americii, cea mai prestigioasă competiție nautică </strong><strong>din lume, care va avea loc pentru prima dată în Italia, în decorul mirific al Golfului Napoli.</strong></li> </ul> <p> </p> <ul> <li><strong>Anunțul a fost făcut prin intermediul unui material video emoționant </strong><strong>disponibil pe acest </strong><a href="http://www.alfaromeo.com/world-premiere"><strong>link</strong></a><strong>, trasând paralele puternice între două entități italiene care transformă pasiunea în mișcare, identitatea în stil și competiția în viziune.</strong></li> </ul> <p> </p> <ul> <li><strong>O sponsorizare naturală, înrădăcinată într-o cultură și valori comune, în care a vorbi despre Alfa Romeo înseamnă a vorbi și despre Luna Rossa.</strong></li> </ul> <p> </p> <ul> <li><strong>Povestea prinde contur prin vocile lui Santo Ficili, Cristiano Fiorio și Max Sirena, trei nume importante reunite de viziunea lor comună bazată pe pasiune, inovație și spirit competitiv.</strong></li> </ul> <p> </p> <ul> <li><strong>Alfa Romeo anunță, de asemenea, implicarea echipei Luna Rossa în cea de-a 43-a ediție a Mille Miglia la bordul modelului Alfa Romeo 1900 Super Sprint din 1956, expus de obicei la Muzeul de Istorie din Arese.</strong></li> </ul> <p> </p> <p>Alfa Romeo inaugurează un nou capitol fascinant în lumea competițiilor; brandul anunță cu mândrie parteneriatul cu echipa Luna Rossa, vârful de lance al sportului nautic internațional și un simbol al sportivității italiene și al inovației tehnologice la nivel internațional. Se naște astfel o colaborare autentică și ambițioasă care aduce împreună două simboluri italiene cu o viziune comună: inovație constantă, excelență în sport și depășirea permanentă a propriilor limite.</p> <p> </p> <p>Această întâlnire dă viață unei călătorii pline de semnificații, în care Alfa Romeo și Luna Rossa vor înfrunta împreună o provocare fără precedent: Cupa Americii, cel mai prestigios trofeu al sportului nautic de pe planetă. Ajunsă la cea de-a 38-a ediție, competiția atrage milioane de fani și, pentru prima dată în istorie, va fi organizată în Italia, în peisajul magnific al Golfului Napoli – un cadru ideal în care peisajul, cultura sportivă și infrastructura se contopesc într-un mod unic.</p> <p> </p> <p>În calitate de Sponsor Oficial, Alfa Romeo îmbrățișează cu entuziasm această nouă aventură, deoarece împărtășește aceeași filozofie care animă echipa Luna Rossa: determinarea competitivă laolaltă cu cele mai sofisticate inovații tehnologice. Pentru a atinge cele mai ambițioase obiective și cele mai bune performanțe, Alfa Romeo și Luna Rossa se bazează pe competență, proiectare, utilizarea unora dintre cele mai avansate materiale din lume și cele mai bune tehnici de inginerie.</p> <p> </p> <p>Anunțul oficial al noului parteneriat a fost făcut într-un material video captivant (disponibil pe acest <a href="http://www.alfaromeo.com/world-premiere">link</a>), în care sunt prezenți Santo Ficili, CEO Alfa Romeo; Cristiano Fiorio, directorul departamentului de marketing, comunicare și proiecte strategice Alfa Romeo; și Max Sirena, directorul echipei Luna Rossa. Împreună, cei trei protagoniști dau glas unei povești care celebrează cei 115 ani de existență Alfa Romeo și curajul de a-și asuma noi provocări, cu spiritul celor care nu își amintesc istoria doar cu nostalgie, ci o relansează spre viitor. Concret, prin imagini evocatoare și un ton profund emoțional, materialul video prezintă întâlnirea dintre două branduri care aparțin unor lumi diferite, dar sunt animate de aceeași energie și de aceleași valori: cutezanță, performanță, eleganță și spirit italian. Clipul începe prin anunțarea echipei Luna Rossa, la bordul splendidei Alfa Romeo 1900 Super Sprint din 1956, în calitate de echipaj oficial pentru Mille Miglia – „cea mai frumoasă cursă din lume”, care va lua startul la Brescia în data de 17 iunie. Și chiar Max Sirena face o paralelă evocatoare între pilotarea unui automobil și conducerea unei ambarcațiuni de competiție: se schimbă doar suprafața, asfalt în loc de mare, dar emoția, instinctul și adrenalina rămân aceleași.</p> <p> </p> <p>Aceste imagini nu sunt doar simbolice, ci anticipează esența colaborării dintre Alfa Romeo și Luna Rossa: o sinergie tehnică concretă, care aduce împreună două entități italiene remarcabile, animate de viziunea comună asupra performanței și inovației. O colaborare care depășește cu mult vizibilitatea sau comunicarea, traducându-se într-un adevărat schimb de competențe, prin implicarea echipelor respective în dezvoltarea comună a unor soluții de înaltă tehnologie. Această călătorie este călăuzită de schimbul de know-how în domenii-cheie precum utilizarea de materiale avansate, gestionarea performanței și analiza datelor, domenii în care ambele echipe au o experiență vastă.</p> <p> </p> <p><strong>Santo Ficili, CEO Alfa Romeo,</strong> a declarat: <em>„Nu există un partener mai bun decât Luna Rossa, un brand care, ca și noi, poartă cu sine o identitate puternică, o istorie impresionantă și o viziune clară a ceea ce va urma, o pasiune pentru sport, un îndemn pentru excelență, un sentiment profund de apartenență și mai presus de toate...vorbește italiană.</em><em> La fel ca Alfa Romeo.”</em></p> <p> </p> <p><strong>Cristiano Fiorio, Director Global de Marketing, Comunicare și Proiecte Strategice, </strong>a declarat: <em>„Acest parteneriat nu ar fi putut avea loc într-un moment sau într-un loc mai bun.</em><em> Alianța noastră este o alianță simbiotică, care depășește cu mult asocierea a două mărci sau aplicarea de logouri pe o velă sau o siglă pe o mașină. Împărtășim valorile și moștenirea, iar asta ne poate duce oriunde. Pentru că atunci când experiența în lumea curselor întâlnește viziunea inginerească, ia naștere un lucru extrem de inovator. Nu doar în ceea ce privește paleta cromatică sau caracteristicile stilistice, ci ca parte a unei adevărate colaborări pe plan tehnologic.”</em></p> <p> </p> <p><strong>Max Sirena, directorul echipei Luna Rossa</strong>, a conchis: <em>„Există o afinitate naturală între Luna Rossa și Alfa Romeo: rădăcini adânci, tradiție italiană, spirit sportiv și preocuparea constantă pentru excelență.</em><em> Împărtășim chiar și culoarea noastră distinctivă: roșu. Parteneriatul nostru se bazează pe valori comune și capătă tot mai multă consistență”. </em></p>
-
-
summary (String, 0 characters )
-
format (String, 13 characters ) filtered_html
-
safe_value (String, 6859 characters ) <ul><li><strong>Alfa Romeo anunță parteneriat...
-
<ul><li><strong>Alfa Romeo anunță parteneriatul cu Luna Rossa, excelența sportului nautic italian; cele două branduri vor face față provocării celei de-a 38-a ediții a Cupei Americii, cea mai prestigioasă competiție nautică </strong><strong>din lume, care va avea loc pentru prima dată în Italia, în decorul mirific al Golfului Napoli.</strong></li> </ul><p> </p> <ul><li><strong>Anunțul a fost făcut prin intermediul unui material video emoționant </strong><strong>disponibil pe acest </strong><a href="http://www.alfaromeo.com/world-premiere"><strong>link</strong></a><strong>, trasând paralele puternice între două entități italiene care transformă pasiunea în mișcare, identitatea în stil și competiția în viziune.</strong></li> </ul><p> </p> <ul><li><strong>O sponsorizare naturală, înrădăcinată într-o cultură și valori comune, în care a vorbi despre Alfa Romeo înseamnă a vorbi și despre Luna Rossa.</strong></li> </ul><p> </p> <ul><li><strong>Povestea prinde contur prin vocile lui Santo Ficili, Cristiano Fiorio și Max Sirena, trei nume importante reunite de viziunea lor comună bazată pe pasiune, inovație și spirit competitiv.</strong></li> </ul><p> </p> <ul><li><strong>Alfa Romeo anunță, de asemenea, implicarea echipei Luna Rossa în cea de-a 43-a ediție a Mille Miglia la bordul modelului Alfa Romeo 1900 Super Sprint din 1956, expus de obicei la Muzeul de Istorie din Arese.</strong></li> </ul><p> </p> <p>Alfa Romeo inaugurează un nou capitol fascinant în lumea competițiilor; brandul anunță cu mândrie parteneriatul cu echipa Luna Rossa, vârful de lance al sportului nautic internațional și un simbol al sportivității italiene și al inovației tehnologice la nivel internațional. Se naște astfel o colaborare autentică și ambițioasă care aduce împreună două simboluri italiene cu o viziune comună: inovație constantă, excelență în sport și depășirea permanentă a propriilor limite.</p> <p> </p> <p>Această întâlnire dă viață unei călătorii pline de semnificații, în care Alfa Romeo și Luna Rossa vor înfrunta împreună o provocare fără precedent: Cupa Americii, cel mai prestigios trofeu al sportului nautic de pe planetă. Ajunsă la cea de-a 38-a ediție, competiția atrage milioane de fani și, pentru prima dată în istorie, va fi organizată în Italia, în peisajul magnific al Golfului Napoli – un cadru ideal în care peisajul, cultura sportivă și infrastructura se contopesc într-un mod unic.</p> <p> </p> <p>În calitate de Sponsor Oficial, Alfa Romeo îmbrățișează cu entuziasm această nouă aventură, deoarece împărtășește aceeași filozofie care animă echipa Luna Rossa: determinarea competitivă laolaltă cu cele mai sofisticate inovații tehnologice. Pentru a atinge cele mai ambițioase obiective și cele mai bune performanțe, Alfa Romeo și Luna Rossa se bazează pe competență, proiectare, utilizarea unora dintre cele mai avansate materiale din lume și cele mai bune tehnici de inginerie.</p> <p> </p> <p>Anunțul oficial al noului parteneriat a fost făcut într-un material video captivant (disponibil pe acest <a href="http://www.alfaromeo.com/world-premiere">link</a>), în care sunt prezenți Santo Ficili, CEO Alfa Romeo; Cristiano Fiorio, directorul departamentului de marketing, comunicare și proiecte strategice Alfa Romeo; și Max Sirena, directorul echipei Luna Rossa. Împreună, cei trei protagoniști dau glas unei povești care celebrează cei 115 ani de existență Alfa Romeo și curajul de a-și asuma noi provocări, cu spiritul celor care nu își amintesc istoria doar cu nostalgie, ci o relansează spre viitor. Concret, prin imagini evocatoare și un ton profund emoțional, materialul video prezintă întâlnirea dintre două branduri care aparțin unor lumi diferite, dar sunt animate de aceeași energie și de aceleași valori: cutezanță, performanță, eleganță și spirit italian. Clipul începe prin anunțarea echipei Luna Rossa, la bordul splendidei Alfa Romeo 1900 Super Sprint din 1956, în calitate de echipaj oficial pentru Mille Miglia – „cea mai frumoasă cursă din lume”, care va lua startul la Brescia în data de 17 iunie. Și chiar Max Sirena face o paralelă evocatoare între pilotarea unui automobil și conducerea unei ambarcațiuni de competiție: se schimbă doar suprafața, asfalt în loc de mare, dar emoția, instinctul și adrenalina rămân aceleași.</p> <p> </p> <p>Aceste imagini nu sunt doar simbolice, ci anticipează esența colaborării dintre Alfa Romeo și Luna Rossa: o sinergie tehnică concretă, care aduce împreună două entități italiene remarcabile, animate de viziunea comună asupra performanței și inovației. O colaborare care depășește cu mult vizibilitatea sau comunicarea, traducându-se într-un adevărat schimb de competențe, prin implicarea echipelor respective în dezvoltarea comună a unor soluții de înaltă tehnologie. Această călătorie este călăuzită de schimbul de know-how în domenii-cheie precum utilizarea de materiale avansate, gestionarea performanței și analiza datelor, domenii în care ambele echipe au o experiență vastă.</p> <p> </p> <p><strong>Santo Ficili, CEO Alfa Romeo,</strong> a declarat: <em>„Nu există un partener mai bun decât Luna Rossa, un brand care, ca și noi, poartă cu sine o identitate puternică, o istorie impresionantă și o viziune clară a ceea ce va urma, o pasiune pentru sport, un îndemn pentru excelență, un sentiment profund de apartenență și mai presus de toate...vorbește italiană.</em><em> La fel ca Alfa Romeo.”</em></p> <p> </p> <p><strong>Cristiano Fiorio, Director Global de Marketing, Comunicare și Proiecte Strategice, </strong>a declarat: <em>„Acest parteneriat nu ar fi putut avea loc într-un moment sau într-un loc mai bun.</em><em> Alianța noastră este o alianță simbiotică, care depășește cu mult asocierea a două mărci sau aplicarea de logouri pe o velă sau o siglă pe o mașină. Împărtășim valorile și moștenirea, iar asta ne poate duce oriunde. Pentru că atunci când experiența în lumea curselor întâlnește viziunea inginerească, ia naștere un lucru extrem de inovator. Nu doar în ceea ce privește paleta cromatică sau caracteristicile stilistice, ci ca parte a unei adevărate colaborări pe plan tehnologic.”</em></p> <p> </p> <p><strong>Max Sirena, directorul echipei Luna Rossa</strong>, a conchis: <em>„Există o afinitate naturală între Luna Rossa și Alfa Romeo: rădăcini adânci, tradiție italiană, spirit sportiv și preocuparea constantă pentru excelență.</em><em> Împărtășim chiar și culoarea noastră distinctivă: roșu. Parteneriatul nostru se bazează pe valori comune și capătă tot mai multă consistență”. </em></p>
-
-
safe_summary (String, 0 characters )
-
-
-
-
field_tags (Array, 0 elements)
-
field_image (Array, 1 element)
-
und (Array, 1 element)
-
0 (Array, 15 elements)
-
fid (String, 4 characters ) 2088
-
uid (String, 3 characters ) 527
-
filename (String, 45 characters ) hp-alfa-romeo-official-sponsor-luna-rossa.jpg
-
uri (String, 59 characters ) public://news/hp-alfa-romeo-official-sponsor-lu...
-
public://news/hp-alfa-romeo-official-sponsor-luna-rossa.jpg
-
-
filemime (String, 10 characters ) image/jpeg
-
filesize (String, 5 characters ) 22500
-
status (String, 1 characters ) 1
-
timestamp (String, 10 characters ) 1750233929
-
origname (String, 48 characters ) hp-alfa-romeo-official-sponsor-of-luna-rossa.jpg
-
uuid (String, 36 characters ) 1ff7472d-0b8f-4ffe-bb20-2ee509d47a43
-
rdf_mapping (Array, 0 elements)
-
alt (String, 0 characters )
-
title (String, 0 characters )
-
width (String, 3 characters ) 460
-
height (String, 3 characters ) 260
-
-
-
-
field_images (Array, 0 elements)
-
rdf_mapping (Array, 11 elements)
-
field_image (Array, 2 elements)
-
predicates (Array, 2 elements)
-
type (String, 3 characters ) rel
-
-
field_tags (Array, 2 elements)
-
predicates (Array, 1 element)
-
0 (String, 10 characters ) dc:subject
-
-
type (String, 3 characters ) rel
-
-
rdftype (Array, 2 elements)
-
title (Array, 1 element)
-
predicates (Array, 1 element)
-
0 (String, 8 characters ) dc:title
-
-
-
created (Array, 3 elements)
-
predicates (Array, 2 elements)
-
datatype (String, 12 characters ) xsd:dateTime
-
callback (String, 12 characters ) date_iso8601 | (Callback) date_iso8601();
-
-
changed (Array, 3 elements)
-
predicates (Array, 1 element)
-
0 (String, 11 characters ) dc:modified
-
-
datatype (String, 12 characters ) xsd:dateTime
-
callback (String, 12 characters ) date_iso8601 | (Callback) date_iso8601();
-
-
body (Array, 1 element)
-
predicates (Array, 1 element)
-
0 (String, 15 characters ) content:encoded
-
-
-
uid (Array, 2 elements)
-
predicates (Array, 1 element)
-
0 (String, 16 characters ) sioc:has_creator
-
-
type (String, 3 characters ) rel
-
-
name (Array, 1 element)
-
predicates (Array, 1 element)
-
0 (String, 9 characters ) foaf:name
-
-
-
comment_count (Array, 2 elements)
-
predicates (Array, 1 element)
-
0 (String, 16 characters ) sioc:num_replies
-
-
datatype (String, 11 characters ) xsd:integer
-
-
last_activity (Array, 3 elements)
-
predicates (Array, 1 element)
-
0 (String, 23 characters ) sioc:last_activity_date
-
-
datatype (String, 12 characters ) xsd:dateTime
-
callback (String, 12 characters ) date_iso8601 | (Callback) date_iso8601();
-
-
-
path (Array, 1 element)
-
pathauto (String, 1 characters ) 1
-
-
name (String, 21 characters ) [email protected]
-
picture (String, 1 characters ) 0
-
data (String, 230 characters ) a:7:{s:16:"ckeditor_default";s:1:"t";s:20:"cked...
-
a:7:{s:16:"ckeditor_default";s:1:"t";s:20:"ckeditor_show_toggle";s:1:"t";s:14:"ckeditor_width";s:4:"100%";s:13:"ckeditor_lang";s:2:"en";s:18:"ckeditor_auto_lang";s:1:"t";s:17:"mimemail_textonly";i:0;s:18:"htmlmail_plaintext";i:0;}
-
-
entity_view_prepared (Boolean) TRUE
-
-
#items (Array, 1 element)
-
0 (Array, 5 elements)
-
value (String, 7005 characters ) <ul> <li><strong>Alfa Romeo anunță partener...
-
<ul> <li><strong>Alfa Romeo anunță parteneriatul cu Luna Rossa, excelența sportului nautic italian; cele două branduri vor face față provocării celei de-a 38-a ediții a Cupei Americii, cea mai prestigioasă competiție nautică </strong><strong>din lume, care va avea loc pentru prima dată în Italia, în decorul mirific al Golfului Napoli.</strong></li> </ul> <p> </p> <ul> <li><strong>Anunțul a fost făcut prin intermediul unui material video emoționant </strong><strong>disponibil pe acest </strong><a href="http://www.alfaromeo.com/world-premiere"><strong>link</strong></a><strong>, trasând paralele puternice între două entități italiene care transformă pasiunea în mișcare, identitatea în stil și competiția în viziune.</strong></li> </ul> <p> </p> <ul> <li><strong>O sponsorizare naturală, înrădăcinată într-o cultură și valori comune, în care a vorbi despre Alfa Romeo înseamnă a vorbi și despre Luna Rossa.</strong></li> </ul> <p> </p> <ul> <li><strong>Povestea prinde contur prin vocile lui Santo Ficili, Cristiano Fiorio și Max Sirena, trei nume importante reunite de viziunea lor comună bazată pe pasiune, inovație și spirit competitiv.</strong></li> </ul> <p> </p> <ul> <li><strong>Alfa Romeo anunță, de asemenea, implicarea echipei Luna Rossa în cea de-a 43-a ediție a Mille Miglia la bordul modelului Alfa Romeo 1900 Super Sprint din 1956, expus de obicei la Muzeul de Istorie din Arese.</strong></li> </ul> <p> </p> <p>Alfa Romeo inaugurează un nou capitol fascinant în lumea competițiilor; brandul anunță cu mândrie parteneriatul cu echipa Luna Rossa, vârful de lance al sportului nautic internațional și un simbol al sportivității italiene și al inovației tehnologice la nivel internațional. Se naște astfel o colaborare autentică și ambițioasă care aduce împreună două simboluri italiene cu o viziune comună: inovație constantă, excelență în sport și depășirea permanentă a propriilor limite.</p> <p> </p> <p>Această întâlnire dă viață unei călătorii pline de semnificații, în care Alfa Romeo și Luna Rossa vor înfrunta împreună o provocare fără precedent: Cupa Americii, cel mai prestigios trofeu al sportului nautic de pe planetă. Ajunsă la cea de-a 38-a ediție, competiția atrage milioane de fani și, pentru prima dată în istorie, va fi organizată în Italia, în peisajul magnific al Golfului Napoli – un cadru ideal în care peisajul, cultura sportivă și infrastructura se contopesc într-un mod unic.</p> <p> </p> <p>În calitate de Sponsor Oficial, Alfa Romeo îmbrățișează cu entuziasm această nouă aventură, deoarece împărtășește aceeași filozofie care animă echipa Luna Rossa: determinarea competitivă laolaltă cu cele mai sofisticate inovații tehnologice. Pentru a atinge cele mai ambițioase obiective și cele mai bune performanțe, Alfa Romeo și Luna Rossa se bazează pe competență, proiectare, utilizarea unora dintre cele mai avansate materiale din lume și cele mai bune tehnici de inginerie.</p> <p> </p> <p>Anunțul oficial al noului parteneriat a fost făcut într-un material video captivant (disponibil pe acest <a href="http://www.alfaromeo.com/world-premiere">link</a>), în care sunt prezenți Santo Ficili, CEO Alfa Romeo; Cristiano Fiorio, directorul departamentului de marketing, comunicare și proiecte strategice Alfa Romeo; și Max Sirena, directorul echipei Luna Rossa. Împreună, cei trei protagoniști dau glas unei povești care celebrează cei 115 ani de existență Alfa Romeo și curajul de a-și asuma noi provocări, cu spiritul celor care nu își amintesc istoria doar cu nostalgie, ci o relansează spre viitor. Concret, prin imagini evocatoare și un ton profund emoțional, materialul video prezintă întâlnirea dintre două branduri care aparțin unor lumi diferite, dar sunt animate de aceeași energie și de aceleași valori: cutezanță, performanță, eleganță și spirit italian. Clipul începe prin anunțarea echipei Luna Rossa, la bordul splendidei Alfa Romeo 1900 Super Sprint din 1956, în calitate de echipaj oficial pentru Mille Miglia – „cea mai frumoasă cursă din lume”, care va lua startul la Brescia în data de 17 iunie. Și chiar Max Sirena face o paralelă evocatoare între pilotarea unui automobil și conducerea unei ambarcațiuni de competiție: se schimbă doar suprafața, asfalt în loc de mare, dar emoția, instinctul și adrenalina rămân aceleași.</p> <p> </p> <p>Aceste imagini nu sunt doar simbolice, ci anticipează esența colaborării dintre Alfa Romeo și Luna Rossa: o sinergie tehnică concretă, care aduce împreună două entități italiene remarcabile, animate de viziunea comună asupra performanței și inovației. O colaborare care depășește cu mult vizibilitatea sau comunicarea, traducându-se într-un adevărat schimb de competențe, prin implicarea echipelor respective în dezvoltarea comună a unor soluții de înaltă tehnologie. Această călătorie este călăuzită de schimbul de know-how în domenii-cheie precum utilizarea de materiale avansate, gestionarea performanței și analiza datelor, domenii în care ambele echipe au o experiență vastă.</p> <p> </p> <p><strong>Santo Ficili, CEO Alfa Romeo,</strong> a declarat: <em>„Nu există un partener mai bun decât Luna Rossa, un brand care, ca și noi, poartă cu sine o identitate puternică, o istorie impresionantă și o viziune clară a ceea ce va urma, o pasiune pentru sport, un îndemn pentru excelență, un sentiment profund de apartenență și mai presus de toate...vorbește italiană.</em><em> La fel ca Alfa Romeo.”</em></p> <p> </p> <p><strong>Cristiano Fiorio, Director Global de Marketing, Comunicare și Proiecte Strategice, </strong>a declarat: <em>„Acest parteneriat nu ar fi putut avea loc într-un moment sau într-un loc mai bun.</em><em> Alianța noastră este o alianță simbiotică, care depășește cu mult asocierea a două mărci sau aplicarea de logouri pe o velă sau o siglă pe o mașină. Împărtășim valorile și moștenirea, iar asta ne poate duce oriunde. Pentru că atunci când experiența în lumea curselor întâlnește viziunea inginerească, ia naștere un lucru extrem de inovator. Nu doar în ceea ce privește paleta cromatică sau caracteristicile stilistice, ci ca parte a unei adevărate colaborări pe plan tehnologic.”</em></p> <p> </p> <p><strong>Max Sirena, directorul echipei Luna Rossa</strong>, a conchis: <em>„Există o afinitate naturală între Luna Rossa și Alfa Romeo: rădăcini adânci, tradiție italiană, spirit sportiv și preocuparea constantă pentru excelență.</em><em> Împărtășim chiar și culoarea noastră distinctivă: roșu. Parteneriatul nostru se bazează pe valori comune și capătă tot mai multă consistență”. </em></p>
-
-
summary (String, 0 characters )
-
format (String, 13 characters ) filtered_html
-
safe_value (String, 6859 characters ) <ul><li><strong>Alfa Romeo anunță parteneriat...
-
<ul><li><strong>Alfa Romeo anunță parteneriatul cu Luna Rossa, excelența sportului nautic italian; cele două branduri vor face față provocării celei de-a 38-a ediții a Cupei Americii, cea mai prestigioasă competiție nautică </strong><strong>din lume, care va avea loc pentru prima dată în Italia, în decorul mirific al Golfului Napoli.</strong></li> </ul><p> </p> <ul><li><strong>Anunțul a fost făcut prin intermediul unui material video emoționant </strong><strong>disponibil pe acest </strong><a href="http://www.alfaromeo.com/world-premiere"><strong>link</strong></a><strong>, trasând paralele puternice între două entități italiene care transformă pasiunea în mișcare, identitatea în stil și competiția în viziune.</strong></li> </ul><p> </p> <ul><li><strong>O sponsorizare naturală, înrădăcinată într-o cultură și valori comune, în care a vorbi despre Alfa Romeo înseamnă a vorbi și despre Luna Rossa.</strong></li> </ul><p> </p> <ul><li><strong>Povestea prinde contur prin vocile lui Santo Ficili, Cristiano Fiorio și Max Sirena, trei nume importante reunite de viziunea lor comună bazată pe pasiune, inovație și spirit competitiv.</strong></li> </ul><p> </p> <ul><li><strong>Alfa Romeo anunță, de asemenea, implicarea echipei Luna Rossa în cea de-a 43-a ediție a Mille Miglia la bordul modelului Alfa Romeo 1900 Super Sprint din 1956, expus de obicei la Muzeul de Istorie din Arese.</strong></li> </ul><p> </p> <p>Alfa Romeo inaugurează un nou capitol fascinant în lumea competițiilor; brandul anunță cu mândrie parteneriatul cu echipa Luna Rossa, vârful de lance al sportului nautic internațional și un simbol al sportivității italiene și al inovației tehnologice la nivel internațional. Se naște astfel o colaborare autentică și ambițioasă care aduce împreună două simboluri italiene cu o viziune comună: inovație constantă, excelență în sport și depășirea permanentă a propriilor limite.</p> <p> </p> <p>Această întâlnire dă viață unei călătorii pline de semnificații, în care Alfa Romeo și Luna Rossa vor înfrunta împreună o provocare fără precedent: Cupa Americii, cel mai prestigios trofeu al sportului nautic de pe planetă. Ajunsă la cea de-a 38-a ediție, competiția atrage milioane de fani și, pentru prima dată în istorie, va fi organizată în Italia, în peisajul magnific al Golfului Napoli – un cadru ideal în care peisajul, cultura sportivă și infrastructura se contopesc într-un mod unic.</p> <p> </p> <p>În calitate de Sponsor Oficial, Alfa Romeo îmbrățișează cu entuziasm această nouă aventură, deoarece împărtășește aceeași filozofie care animă echipa Luna Rossa: determinarea competitivă laolaltă cu cele mai sofisticate inovații tehnologice. Pentru a atinge cele mai ambițioase obiective și cele mai bune performanțe, Alfa Romeo și Luna Rossa se bazează pe competență, proiectare, utilizarea unora dintre cele mai avansate materiale din lume și cele mai bune tehnici de inginerie.</p> <p> </p> <p>Anunțul oficial al noului parteneriat a fost făcut într-un material video captivant (disponibil pe acest <a href="http://www.alfaromeo.com/world-premiere">link</a>), în care sunt prezenți Santo Ficili, CEO Alfa Romeo; Cristiano Fiorio, directorul departamentului de marketing, comunicare și proiecte strategice Alfa Romeo; și Max Sirena, directorul echipei Luna Rossa. Împreună, cei trei protagoniști dau glas unei povești care celebrează cei 115 ani de existență Alfa Romeo și curajul de a-și asuma noi provocări, cu spiritul celor care nu își amintesc istoria doar cu nostalgie, ci o relansează spre viitor. Concret, prin imagini evocatoare și un ton profund emoțional, materialul video prezintă întâlnirea dintre două branduri care aparțin unor lumi diferite, dar sunt animate de aceeași energie și de aceleași valori: cutezanță, performanță, eleganță și spirit italian. Clipul începe prin anunțarea echipei Luna Rossa, la bordul splendidei Alfa Romeo 1900 Super Sprint din 1956, în calitate de echipaj oficial pentru Mille Miglia – „cea mai frumoasă cursă din lume”, care va lua startul la Brescia în data de 17 iunie. Și chiar Max Sirena face o paralelă evocatoare între pilotarea unui automobil și conducerea unei ambarcațiuni de competiție: se schimbă doar suprafața, asfalt în loc de mare, dar emoția, instinctul și adrenalina rămân aceleași.</p> <p> </p> <p>Aceste imagini nu sunt doar simbolice, ci anticipează esența colaborării dintre Alfa Romeo și Luna Rossa: o sinergie tehnică concretă, care aduce împreună două entități italiene remarcabile, animate de viziunea comună asupra performanței și inovației. O colaborare care depășește cu mult vizibilitatea sau comunicarea, traducându-se într-un adevărat schimb de competențe, prin implicarea echipelor respective în dezvoltarea comună a unor soluții de înaltă tehnologie. Această călătorie este călăuzită de schimbul de know-how în domenii-cheie precum utilizarea de materiale avansate, gestionarea performanței și analiza datelor, domenii în care ambele echipe au o experiență vastă.</p> <p> </p> <p><strong>Santo Ficili, CEO Alfa Romeo,</strong> a declarat: <em>„Nu există un partener mai bun decât Luna Rossa, un brand care, ca și noi, poartă cu sine o identitate puternică, o istorie impresionantă și o viziune clară a ceea ce va urma, o pasiune pentru sport, un îndemn pentru excelență, un sentiment profund de apartenență și mai presus de toate...vorbește italiană.</em><em> La fel ca Alfa Romeo.”</em></p> <p> </p> <p><strong>Cristiano Fiorio, Director Global de Marketing, Comunicare și Proiecte Strategice, </strong>a declarat: <em>„Acest parteneriat nu ar fi putut avea loc într-un moment sau într-un loc mai bun.</em><em> Alianța noastră este o alianță simbiotică, care depășește cu mult asocierea a două mărci sau aplicarea de logouri pe o velă sau o siglă pe o mașină. Împărtășim valorile și moștenirea, iar asta ne poate duce oriunde. Pentru că atunci când experiența în lumea curselor întâlnește viziunea inginerească, ia naștere un lucru extrem de inovator. Nu doar în ceea ce privește paleta cromatică sau caracteristicile stilistice, ci ca parte a unei adevărate colaborări pe plan tehnologic.”</em></p> <p> </p> <p><strong>Max Sirena, directorul echipei Luna Rossa</strong>, a conchis: <em>„Există o afinitate naturală între Luna Rossa și Alfa Romeo: rădăcini adânci, tradiție italiană, spirit sportiv și preocuparea constantă pentru excelență.</em><em> Împărtășim chiar și culoarea noastră distinctivă: roșu. Parteneriatul nostru se bazează pe valori comune și capătă tot mai multă consistență”. </em></p>
-
-
safe_summary (String, 0 characters )
-
-
-
#formatter (String, 12 characters ) text_default
-
0 (Array, 1 element)
-
#markup (String, 6859 characters ) <ul><li><strong>Alfa Romeo anunță parteneriat...
-
<ul><li><strong>Alfa Romeo anunță parteneriatul cu Luna Rossa, excelența sportului nautic italian; cele două branduri vor face față provocării celei de-a 38-a ediții a Cupei Americii, cea mai prestigioasă competiție nautică </strong><strong>din lume, care va avea loc pentru prima dată în Italia, în decorul mirific al Golfului Napoli.</strong></li> </ul><p> </p> <ul><li><strong>Anunțul a fost făcut prin intermediul unui material video emoționant </strong><strong>disponibil pe acest </strong><a href="http://www.alfaromeo.com/world-premiere"><strong>link</strong></a><strong>, trasând paralele puternice între două entități italiene care transformă pasiunea în mișcare, identitatea în stil și competiția în viziune.</strong></li> </ul><p> </p> <ul><li><strong>O sponsorizare naturală, înrădăcinată într-o cultură și valori comune, în care a vorbi despre Alfa Romeo înseamnă a vorbi și despre Luna Rossa.</strong></li> </ul><p> </p> <ul><li><strong>Povestea prinde contur prin vocile lui Santo Ficili, Cristiano Fiorio și Max Sirena, trei nume importante reunite de viziunea lor comună bazată pe pasiune, inovație și spirit competitiv.</strong></li> </ul><p> </p> <ul><li><strong>Alfa Romeo anunță, de asemenea, implicarea echipei Luna Rossa în cea de-a 43-a ediție a Mille Miglia la bordul modelului Alfa Romeo 1900 Super Sprint din 1956, expus de obicei la Muzeul de Istorie din Arese.</strong></li> </ul><p> </p> <p>Alfa Romeo inaugurează un nou capitol fascinant în lumea competițiilor; brandul anunță cu mândrie parteneriatul cu echipa Luna Rossa, vârful de lance al sportului nautic internațional și un simbol al sportivității italiene și al inovației tehnologice la nivel internațional. Se naște astfel o colaborare autentică și ambițioasă care aduce împreună două simboluri italiene cu o viziune comună: inovație constantă, excelență în sport și depășirea permanentă a propriilor limite.</p> <p> </p> <p>Această întâlnire dă viață unei călătorii pline de semnificații, în care Alfa Romeo și Luna Rossa vor înfrunta împreună o provocare fără precedent: Cupa Americii, cel mai prestigios trofeu al sportului nautic de pe planetă. Ajunsă la cea de-a 38-a ediție, competiția atrage milioane de fani și, pentru prima dată în istorie, va fi organizată în Italia, în peisajul magnific al Golfului Napoli – un cadru ideal în care peisajul, cultura sportivă și infrastructura se contopesc într-un mod unic.</p> <p> </p> <p>În calitate de Sponsor Oficial, Alfa Romeo îmbrățișează cu entuziasm această nouă aventură, deoarece împărtășește aceeași filozofie care animă echipa Luna Rossa: determinarea competitivă laolaltă cu cele mai sofisticate inovații tehnologice. Pentru a atinge cele mai ambițioase obiective și cele mai bune performanțe, Alfa Romeo și Luna Rossa se bazează pe competență, proiectare, utilizarea unora dintre cele mai avansate materiale din lume și cele mai bune tehnici de inginerie.</p> <p> </p> <p>Anunțul oficial al noului parteneriat a fost făcut într-un material video captivant (disponibil pe acest <a href="http://www.alfaromeo.com/world-premiere">link</a>), în care sunt prezenți Santo Ficili, CEO Alfa Romeo; Cristiano Fiorio, directorul departamentului de marketing, comunicare și proiecte strategice Alfa Romeo; și Max Sirena, directorul echipei Luna Rossa. Împreună, cei trei protagoniști dau glas unei povești care celebrează cei 115 ani de existență Alfa Romeo și curajul de a-și asuma noi provocări, cu spiritul celor care nu își amintesc istoria doar cu nostalgie, ci o relansează spre viitor. Concret, prin imagini evocatoare și un ton profund emoțional, materialul video prezintă întâlnirea dintre două branduri care aparțin unor lumi diferite, dar sunt animate de aceeași energie și de aceleași valori: cutezanță, performanță, eleganță și spirit italian. Clipul începe prin anunțarea echipei Luna Rossa, la bordul splendidei Alfa Romeo 1900 Super Sprint din 1956, în calitate de echipaj oficial pentru Mille Miglia – „cea mai frumoasă cursă din lume”, care va lua startul la Brescia în data de 17 iunie. Și chiar Max Sirena face o paralelă evocatoare între pilotarea unui automobil și conducerea unei ambarcațiuni de competiție: se schimbă doar suprafața, asfalt în loc de mare, dar emoția, instinctul și adrenalina rămân aceleași.</p> <p> </p> <p>Aceste imagini nu sunt doar simbolice, ci anticipează esența colaborării dintre Alfa Romeo și Luna Rossa: o sinergie tehnică concretă, care aduce împreună două entități italiene remarcabile, animate de viziunea comună asupra performanței și inovației. O colaborare care depășește cu mult vizibilitatea sau comunicarea, traducându-se într-un adevărat schimb de competențe, prin implicarea echipelor respective în dezvoltarea comună a unor soluții de înaltă tehnologie. Această călătorie este călăuzită de schimbul de know-how în domenii-cheie precum utilizarea de materiale avansate, gestionarea performanței și analiza datelor, domenii în care ambele echipe au o experiență vastă.</p> <p> </p> <p><strong>Santo Ficili, CEO Alfa Romeo,</strong> a declarat: <em>„Nu există un partener mai bun decât Luna Rossa, un brand care, ca și noi, poartă cu sine o identitate puternică, o istorie impresionantă și o viziune clară a ceea ce va urma, o pasiune pentru sport, un îndemn pentru excelență, un sentiment profund de apartenență și mai presus de toate...vorbește italiană.</em><em> La fel ca Alfa Romeo.”</em></p> <p> </p> <p><strong>Cristiano Fiorio, Director Global de Marketing, Comunicare și Proiecte Strategice, </strong>a declarat: <em>„Acest parteneriat nu ar fi putut avea loc într-un moment sau într-un loc mai bun.</em><em> Alianța noastră este o alianță simbiotică, care depășește cu mult asocierea a două mărci sau aplicarea de logouri pe o velă sau o siglă pe o mașină. Împărtășim valorile și moștenirea, iar asta ne poate duce oriunde. Pentru că atunci când experiența în lumea curselor întâlnește viziunea inginerească, ia naștere un lucru extrem de inovator. Nu doar în ceea ce privește paleta cromatică sau caracteristicile stilistice, ci ca parte a unei adevărate colaborări pe plan tehnologic.”</em></p> <p> </p> <p><strong>Max Sirena, directorul echipei Luna Rossa</strong>, a conchis: <em>„Există o afinitate naturală între Luna Rossa și Alfa Romeo: rădăcini adânci, tradiție italiană, spirit sportiv și preocuparea constantă pentru excelență.</em><em> Împărtășim chiar și culoarea noastră distinctivă: roșu. Parteneriatul nostru se bazează pe valori comune și capătă tot mai multă consistență”. </em></p>
-
-
-
-
field_image (Array, 16 elements)
-
#theme (String, 5 characters ) field
-
#weight (String, 1 characters ) 0
-
#title (String, 5 characters ) Image
-
#access (Boolean) TRUE
-
#label_display (String, 6 characters ) hidden
-
#view_mode (String, 4 characters ) full
-
#language (String, 3 characters ) und
-
#field_name (String, 11 characters ) field_image
-
#field_type (String, 5 characters ) image
-
#field_translatable (String, 1 characters ) 0
-
#entity_type (String, 4 characters ) node
-
#bundle (String, 7 characters ) article
-
#object (Object) stdClass
-
∞ (Recursion)
-
-
#items (Array, 1 element)
-
0 (Array, 15 elements)
-
fid (String, 4 characters ) 2088
-
uid (String, 3 characters ) 527
-
filename (String, 45 characters ) hp-alfa-romeo-official-sponsor-luna-rossa.jpg
-
uri (String, 59 characters ) public://news/hp-alfa-romeo-official-sponsor-lu...
-
public://news/hp-alfa-romeo-official-sponsor-luna-rossa.jpg
-
-
filemime (String, 10 characters ) image/jpeg
-
filesize (String, 5 characters ) 22500
-
status (String, 1 characters ) 1
-
timestamp (String, 10 characters ) 1750233929
-
origname (String, 48 characters ) hp-alfa-romeo-official-sponsor-of-luna-rossa.jpg
-
uuid (String, 36 characters ) 1ff7472d-0b8f-4ffe-bb20-2ee509d47a43
-
rdf_mapping (Array, 0 elements)
-
alt (String, 0 characters )
-
title (String, 0 characters )
-
width (String, 3 characters ) 460
-
height (String, 3 characters ) 260
-
-
-
#formatter (String, 5 characters ) image
-
0 (Array, 4 elements)
-
#theme (String, 15 characters ) image_formatter
-
#item (Array, 15 elements)
-
fid (String, 4 characters ) 2088
-
uid (String, 3 characters ) 527
-
filename (String, 45 characters ) hp-alfa-romeo-official-sponsor-luna-rossa.jpg
-
uri (String, 59 characters ) public://news/hp-alfa-romeo-official-sponsor-lu...
-
public://news/hp-alfa-romeo-official-sponsor-luna-rossa.jpg
-
-
filemime (String, 10 characters ) image/jpeg
-
filesize (String, 5 characters ) 22500
-
status (String, 1 characters ) 1
-
timestamp (String, 10 characters ) 1750233929
-
origname (String, 48 characters ) hp-alfa-romeo-official-sponsor-of-luna-rossa.jpg
-
uuid (String, 36 characters ) 1ff7472d-0b8f-4ffe-bb20-2ee509d47a43
-
rdf_mapping (Array, 0 elements)
-
alt (String, 0 characters )
-
title (String, 0 characters )
-
width (String, 3 characters ) 460
-
height (String, 3 characters ) 260
-
-
#image_style (String, 5 characters ) large
-
#path (String, 0 characters )
-
-
-
#pre_render (Array, 1 element)
-
0 (String, 30 characters ) _field_extra_fields_pre_render | (Callback) _field_extra_fields_pre_render();
-
-
#entity_type (String, 4 characters ) node
-
#bundle (String, 7 characters ) article
-
#groups (Array, 0 elements)
-
#fieldgroups (Array, 0 elements)
-
#group_children (Array, 0 elements)
-
links (Array, 4 elements)
-
#theme (String, 11 characters ) links__node
-
#pre_render (Array, 1 element)
-
0 (String, 23 characters ) drupal_pre_render_links | (Callback) drupal_pre_render_links();
-
-
#attributes (Array, 1 element)
-
node (Array, 3 elements)
-
-
#view_mode (String, 4 characters ) full
-
#theme (String, 4 characters ) node
-
#node (Object) stdClass
-
∞ (Recursion)
-
-
#language (String, 2 characters ) ro
-
-
Krumo version 0.2.1a
| http://krumo.sourceforge.net