Nouă reclamă Abarth 500, cu Charlie Sheen şi Catrinel Menghia în rolurile principale

Pentru că până la preluarea Chrysler de către Grupul Fiat, americanii nu erau foarte familiarizaţi cu marca Fiat şi extensia sa sportivă Abarth, italienii au ales să creeze o campanie de promovare pe care nimeni să nu o poată trece cu vederea. Aşa a apărut colaborarea cu fotomodelul român Catrinel Menghia şi îndrăzneţul spot care a luat prin surpindere piaţă nord americană. 

Dacă prima reclamă a devenit unul dintre cele mai intens discutate virale din ultima perioada şi a oprit puţin respiraţia spectatorilor în timpul pauzelor publicitare din cadrul celebrului Super Bowl, a doua adaugă o doză în plus de sare de piper, prin persoană controversatului Charlie Sheen, unul dintre cei mai comentaţi actori de pe scenă showbiz-ului de peste ocean, dar şi unul dintre cei mai carismatici. 

Spot-ul video face aluzie tocmai la recentele sale probleme din viaţă personală şi ironizează perioada în care a fost ţinut sub observare pentru micile sau mai marile sale excese. Regăsiţi mai jos atât reclamă cât şi un foarte scurt material cu Catrinel Menghia realizat de un site american. 

 

Tags: