Autoitalia group sărbătoreşte 18 ani de existenţa printr-o nouă campanie promoţională

Inaugurată în anul 1993, AutoItalia Group, importatorul mărcilor Fiat, Fiat Professional, Alfa Romeo, Lancia, Maserati, Abarth, Infiniti şi Jeep,  împlineşte anul acesta 18 ani de existenţa pe piaţă din România. Pentru a sărbători acest moment, AutoItalia Group da startul unei noi campanii promoţionale ce oferă reduceri de până la 18% pentru mai mult de 400 de vehicule aparţinând tuturor mărcilor. Campania se va derula sub titulatura Maşini Alese. Cu Inima., noul slogan al AutoItalia Group, în toate cele 32 de showroomuri din cadrul reţelei naţionale de concesionări. Pe ecranele TV va rula începând de vineri, 11 noiembrie. Prin noua campanie, AutoItalia Group va promova nu numai oferta promoţională dar şi noile concepte ce vor defini din acest moment mărcile din portofoliu care, deşi foarte diferite, au însă un numitor comun: un stil propriu ce le conferă o identitate clară şi puternică dar şi o veritabilă plăcere de a le conduce. 

  • Fiat, simbolizat de spiritul tipic italian La Dolce Vită, este atrăgător prin design, distractiv că şi concept şi accesibil că preţ 
  • Fiat Professional este apreciat pentru eficientă şi funcţionalitate. 
  • Alfa Romeo, întotdeauna recunoscută pentru tradiţia sportivă şi pentru designul inimitabil.  
  • Abarth, un mini supercar temperamental şi accesibil că preţ. 
  • Lancia oferă în premieră stil de viaţă american şi elegantă italiană. 
  • Maserati este simbolul luxului şi al performanţei italiene desăvârşite. 
  • Jeep este esenţă libertăţii şi a aventurii, acum cu un nou design şi performanţe avansate. 
  • Infiniti înseamnă desing unic, tehnologie de ultima generaţie şi performanţă inspirată, toate desăvârşite prin perfecţionismul tipic japonez. 

Campania este activă până la epuizarea stocului.

Tags: