Lancia la Salonul Auto de la Frankfurt 2011

Thema, Voyager and Flavia Cabrio. Acestea sunt primele trei modele care au rezultat din alianţa dintre nouă Lancia şi noul Chrysler şi care păşesc alături la paradă pe covorul roşu de la Frankfurt. Aceste modele reprezintă expresia perfectă a valorilor împărtăşite de cele două mărci care reprezintă acum o singură identitate: de la elegantă şi inovaţie tehnologică până la istoria centenară şi dorinţa de a excela în viitor. Publicul va putea, de asemenea, să admire şi modelele Musa şi Delta care completează una dintre cele mai complete game de maşini premium, de la segmentul B la MPV-uri mari. 

Vedetă indiscutabilă a standului este Lancia Thelma, prima nava amiral a alianţei dintre cele două lumi. La fel ca modelul original Thelma lansat în 1984, nouă berlină de top îşi face apariţia în cel mai dificil dar prestigios segment auto, propunând alternative originale la oferta actuală. Lancia Thelma este disponibilă în trei niveluri de echipare Gold, Platinum şi Executive şi trei motoare: unul pe benzină de 286 CP 3.6 V6 cuplat la o cutie automată cu 8 viteze şi două motoare diesel de 190 CP sau 239 CP 3.0 V6, ambele având cutii de viteze automate cu 5 viteze. 

A două vedetă a gamei Lancia este noul Voyager, o invenţie Chrysler care a schimbat radical limbajul în domeniul auto, creînd un nou cuvânt: MPV, artă călătoriei. Voyager preia ştafeta de acolo de unde a lăsat-o Lancia Phedra, pentru a scrie o nouă pagină de istorie în această categorie. Lancia Voyager va fi disponibilă în nivelul de echipare Gold, cu două motoare: 287 CP 3.6 V6 benzină cu o cutie automată cu 6 viteze şi 163 CP 2.8 V6 Diesel cu o cutie manuală cu 6 viteze. 

Captivantă Lancia Flavia Cabrio, prezenţa la Frankfurt, reprezintă quintesenta plăcerii de a conduce în aer liber, cu 4 scaune originale, culoarea albă în trei straturi a caroseriei şi interiorul cu tapiţerie fină de piele. Lancia Flavia Cabrio este echipată cu motorul de 175 CP 2.4 benzină şi cutie automată cu 6 viteze. 

Lancia Ypsilon va fi prezenţa la Frankfurt în trei noi versiuni: versiunea Gold cu motorul de 69 CP 1.2 benzină şi două versiuni (Gold şi Platinum) echipate cu motorul 85 CP 0.9 TwinAir. Lancia Ypsilon este un "Concentrat" de elegantă, tehnologie şi putere, în numai 3,8 metri, cu o gama largă de culori, opţionale şi accesorii. 

Lansarea noii Lancia se bazează în continuare pe dezvoltarea modelelor sale emblematice. Este evidenţă această tendinţa la Nouă Delta, un model de referinţă al mărcii Lancia, în dezvoltarea unui nou concept care să aibă atributele necesare de a se situa în topul segmentului C. Cei 4,5 m lungime ai săi oferă cel mai luxos şi mai spaţios interior din categoria să: scaune comode care se transformă în şezlong-uri, cu tapiţerie de o calitate fără cusur, în care pasagerii sunt învăluiţi de confort şi linişte de nivel magic, în orice călătorie. La Frankfurt va fi prezentată o nouă versiune echipată cu motorul 120 CP EURO 5 bi-fuel 1.4 Turbo Jet care va fi disponibil pe toate cele trei versiuni (Steel, Silver şi Gold). 

Lancia Musa, modelul care încheie arcul expoziţiei de la Frankfurt, este cea mai bună expresie pentru conceptul Made în Italy, a măiestriei capabile să combine confortul şi spaţiul unei limuzine cu agilitatea unei compacte de oraş. Modelul expus este o versiune Platinum, echipat cu un motor de 95 CP 1.4 16v (Euro 5) cu Start&Stop, bicolor (Angelico White/Masaccio Black)