Despre noi

REŢEAUA NAŢIONALĂ

Prin investiţii proprii dar şi prin contracte încheiate cu alţi antreprenori, Autoitalia Group a realizat o reţea naţională de 34 centre integrate de servicii de vânzare şi post-vânzare, la care se adaugă centrul de la Chişinău.  Însumând investiţii de peste 50 milioane de euro, reţeaua naţională de concesionari Autoitalia Group oferă premisele unor servicii de un înalt nivel de profesionalism, calitate şi operativitate, pentru asigurarea satisfacţiei clienţilor, precum şi a profitabilităţii afacerilor Companiei Autoitalia Group şi partenerilor săi.

Autoitalia Group s-a preocupat în permanenţă să menţină o relaţie profesională excelentă cu partenerii şi clienţii săi, asigurând satisfacţia succesului de ambele părţi. Ofertele de servicii de vânzare şi post-vânzare au fost în permanenţă adaptate şi personalizate în relaţie directă cu cerinţele, dorinţele şi posibilităţile clienţilor, ţinând cont şi de condiţiile pieţei din România. Această abordare a făcut ca în portofoliul Autoitalia Group să se afle clienţi şi parteneri strategici.

STRATEGIA PERIOADEI URMĂTOARE

În viziunea noului acţionariat, activitatea Autoitalia Group va fi orientată, în perioada următoare, spre îndeplinirea următoarelor obiective:

  • Întărirea imaginii şi creşterea cotei de piaţă a mărcilor aflate în portofoliul companiei
  • Creşterea prezenţei şi eficienţei activităţii dealerilor, precum şi a cotei de piaţă a mărcilor din portofoliu, pe piaţa locală
  • Aplicarea unor strategii concertate, active, agresive de ofertare şi execuţie a serviciilor de vânzare şi  post-vânzare, centrate pe nevoile, dorinţele şi aşteptările clienţilor
  • Perfecţionarea continuă şi eficientizarea activităţii personalului din Autoitalia Group şi din Reţeaua Naţională de Concesionari.
  • Atingerea unui volum de vânzări de peste 10.000 unităţi în anul 2015.